MOBIL.sk MOBIL.sk

Snapchat si v svojej reklamnej kampani vzal na mušku Instagram
zdroj: pixabay.com

Snapchat si v svojej reklamnej kampani vzal na mušku Instagram

Snapchatu sa konečne začína dariť. Podľa posledných zverejnených čísel narástol o 8 percent a podarilo sa mu zvýšiť svoje príjmy o 48%. To mu však očividne nestačí, pretože sa rozhodol spustiť masívnu kampaň, pričom si na mušku vzal svojho najväčšieho konkurenta – Instagram.

Snapchat sa v svojich reklamách snaží ľudí presvedčiť o tom, že je miestom pre „skutočných priateľov.“ Na rozdiel od ostatných veľkých sociálnych sietí, ktoré sa podľa nich zameriavajú na niečo iné. A aby jasne ukázali, o akých sociálnych sieťach hovoria, svoju kampaň odštartovali na Instagrame.

Prostredníctvom Instagramových profilov, ktoré pridávajú známe a inšpiratívne citáty, začali zdieľať rôzne výroky o priateľstve. Pridávajú k nim hastagy ako #realfriends či #friendshipquotes. Samotné príspevky sú napísané na žltom pozadí a s logom Snapchatu. 

Kampaň sa nakoniec rozšírila aj mimo Instagramu a internetového priestoru. Snapchat si zaplatil billboardy a televízne aj tlačové reklamy. Hlavným cieľom Snapchatu je ukázať, že aj keď Instagram jasne dominuje čo sa popularity týka, ich aplikácia je určená skôr pre „blízkych priateľov.“ Takto sa táto aplikácia profiluje za posledné obdobie.

zdroj: Snap

„Keď sme pred viac ako siedmimi rokmi predstavili Snapchat, nebolo to o zachytení klasického Kodakovho momentu alebo snahy vyzerať pekne a dokonale,“ píše spoločnosť Snap, čím očividne naráža na Instagram, ktorý je známy práve prehnane dokonalými fotografiami. „Pre našich priateľov sme chceli vytvoriť spôsob, akým sa môžu vyjadriť a zdieľať čokoľvek, čo v tom momente cítia."

zdroj: Snapchat | youtube.com

Najnovšie z kategórie: Appky / Soft / Hry

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio