MOBIL.sk MOBIL.sk

Kvôli chybe v aplikácii Uber bol cestujúcim zaúčtovaný 100-násobok jazdnej ceny
zdroj: MOBIL.sk

Kvôli chybe v aplikácii Uber bol cestujúcim zaúčtovaný 100-násobok jazdnej ceny

Aplikácie typu Uber, Bolt či Hoppin, sú cestujúcimi väčšinou chválené za servis, komfort a ceny jazdného. To však neplatilo pre používateľov Uberu. Kvôlli chybe v aplikácií Uber, prišiel po jazde účet, z ktorého sa nejednému z nich zatočila hlava.

Chyba sa vyskytla v americkom hlavnom meste Washington, D.C. v San Diegu a neskôr aj v Paríži. Rôzne zdroje neskôr uviedli, že chybu obsahovala aj pridružená aplikácia UberEats service. Niektorých používateľov ihneď po zaplatení kontaktovala ich banka, aby si túto sumu za účet preverila.

Cestujúcim sa počas stredy naskytol nepríjemný pohľad na účet, ktorý im prišiel po jazde aplikáciou Uber. Tá účtovala náhodným zákazníkom až 100-násobok ceny. Pokiaľ sa niekto odviezol za cenu 20,53 amerického dolára, z účtu mu aplikácia stiahla 2053 dolárov. Iní mali účty 1400 dolárov a v jednom prípade sa účet vyšplhal až na 7700 amerických dolárov.

Podľa posledných informácií už spoločnosť problém vyriešila a ospravedlnila sa za vzniknuté problémy. "Uvedomujeme si, že to bolo frustrujúce. Náš tím problém už vyriešil. Ďakujeme pekne za vašu trpezlivosť." Uber na všetkých chybných účtoch napravil sumu a poškodení cestujúci tak svoju sumu dostanú naspäť.

"Tak Uber sa pomýlil o 7700 dolárov, keď mi účtoval jazdu. Bolo to len 77 dolárov."

Cestujúci však zrovna štastní neboli. Nevedeli, co sa deje a keď zistili, že v účtovaní nastal problém, nedokázali kontaktovať podporu. Celú situáciu teda vyriešili až sociálne siete, na ktorých zverejnili svoje astronomické účty za jazdu. Uber si situáciu všimol na základe hashtagov.

Najnovšie z kategórie: Appky

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio