MOBIL.sk MOBIL.sk

Spotify testuje nový druh interaktívnych reklám. Budete sa s nimi rozprávať!
zdroj: pexels.com

Spotify testuje nový druh interaktívnych reklám. Budete sa s nimi rozprávať!

Spotify chce do svojej aplikácie priniesť reklamy, na aké sme doteraz neboli zvyknutí. Užívateľov budú počúvať a budú reagovať na to, čo povedia.

Informoval o tom portál TechCrunch, podľa ktorého sú tieto nové reklamy vo fáze testovania. Aj keď myšlienka interaktívnych reklám môže znieť zvláštne, v skutočnosti fungujú veľmi jednoducho. Počas počúvania hudby či podcastov sa vám do slúchadiel (alebo mikrofónu) dostane hlas prezentujúci konkrétnu reklamu. Vy, ako užívateľ, budete môcť povedať „play now,“ teda „prehrať“ a dostať sa na obsah reklamy. 

Nový koncept sa testuje na dvoch rôznych reklamách. Prvá z nich odkazuje na produkty značky Axe, s ktorou Spotify spolupracuje. Tá druhá robí reklamu na podcast od Spotify s názvom Stay Free: The Story of the Clash. Pokiaľ počas počúvania reklamy poviete konkrétnu frázu, dostanete sa na konkrétny podcast alebo playlist piesní od Axe. 

zdroj: wikipedia.org

Spoločnosť sľubuje, že bude svojich užívateľov počúvať len počas krátkej doby, kedy bude trvať reklama. Mikrofón sa vždy automaticky deaktivuje po tom, čo užívateľ povie čokoľvek iné, ako frázu „play now.“ Pokiaľ sa vám aj napriek tomu takýto druh reklamy nepozdáva, Spotify ho umožňuje vypnúť priamo v nastaveniach.

Spotify testuje hlasovo ovládané reklamy na Android aj iOS zariadeniach. Vyskúšať si ich ale zatiaľ môžu len užívatelia z USA, ktorí majú zapnuté hlasové zadávanie v aplikácií. Kedy sa ich dočkáme celoplošne zatiaľ nevieme. Veľké využitie by ale mohli nájsť najmä u rôznych inteligentných reproduktorov, ktoré sa dajú ovládať pomocou hlasu.

Najnovšie z kategórie: Appky / Soft / Hry

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio