MOBIL.sk MOBIL.sk

„Čo sa stane v iPhone, zostane v iPhone.“ Apple zaujal originálnym billboardom, ktorým podpichuje konkurenciu
zdroj: twitter.com / chrisvelazco

„Čo sa stane v iPhone, zostane v iPhone.“ Apple zaujal originálnym billboardom, ktorým podpichuje konkurenciu

Súkromie je jedna zo základných hodnôt spoločnosti Apple.

V Las Vegas sa bude od utorka konať najväčší veľtrh spotrebnej elektroniky na svete Consumer Electronics Show (CES). Vystúpi tu aj viacero veľkých výrobcov smartfónov. Apple sa už tradične veľtrhu nezúčastní, svoje produkty predstavuje na vlastných eventoch. Rozhodli sa ale trochu podpichnúť konkurentov a neďaleko miesta, kde sa CES bude konať, vyvesili veľký billboard. Vďaka tomu ho uvidia všetci fanúšikovia, prichádzajúci na veľtrh.

„Čo sa stane vo vašom iPhone, zostane vo vašom iPhone,“ píše sa na plagáte, na ktorom je okrem textu zobrazená aj silueta nových iPhonov. Apple tak odkazuje na slogan známeho amerického mesta: „Čo sa stane vo Vegas, ostane vo Vegas.“ Nezabudli spomenúť aj svoju stránku apple.com/privacy, kde sa môžete dozvedieť viac o súkromí vo vašich iPhonoch.

zdroj: twitter.com / chrisvelazco

Na stránke sa píše: „V Apple veríme, že súkromie je základné ľudské právo. A tak vaše osobné informácie – informácie, na ktoré máte právo, aby zostali súkromné – žijú len vo vašich Apple zariadeniach ... Každý produkt Apple je navrhnutý tak, aby ochránil vaše informácie. A posilňuje možnosť vybrať si čo budete zdieľať a s kým. Dokázali sme znova a znova, že skvelé skúsenosti nemusia byť na úkor vášho súkromia a bezpečnosti. Namiesto toho ich podporujú.“

Umiestnením tohto billboardu Apple poukazuje na to, že ich produkty sú bezpečnejšie a berú ohľad na súkromie svojich užívateľov. iOS je na tom v porovnaní s Androidom od Google z hľadiska bezepčnosti určite lepšie a Apple viackrát kritizoval veľké spoločnosti za to, ako narábajú s používateľskými dátami.

Najnovšie z kategórie: Apple

Pozri viac

Odporúčame

Fun rádio